Як організувати сортування сміття у своєму офісі

Як організувати сортування сміття у своєму офісі

У сучасному світі самосвідомість стає популярною: люди піклуються про навколишнє середовище різними способами. Сортування сміття стає навіть модним, а в контексті львівських реалій є життєво необхідним. На смітті можна і економити. Для цього потрібно просто почати його сортувати і не користуватися пластиковими пакетами та контейнерами, які не розкладаються десятиліттями.

Та щоб сортувати сміття, не обов’язково чекати, коли воно із сміттєвого контейнера потрапить на сортувальну лінію. Це можна робити вдома або в себе на роботі. Навіть якщо офіс великий, а звички – залізні, запровадити роздільне викидання відходів можна, доклавши невеликих зусиль. Пропонуємо декілька принципів, з яких ви можете розпочати сортування сміття у своєму офісі.

Розвинути свідому корпоративну культуру й дисципліну серед працівників

Portrait of a smiling couple carrying recycling containers in the kitchen at home

Успіх запровадження сортування сміття в офісі безпосередньо залежить від людей, які його викидають. Важливо грамотно донести до співробітників мету цієїідеї, створити зручні умови для її впровадження. Зрозумілість механіки, економія часу, естетика, результат – всі ці фактори повинні бути бездоганними, щоб ніщо не заважало людям приєднатися до ініціативи.

Для цього працівникам важливо пояснити правила й особливості сортування, а також періодично нагадувати про запроваджену вимогу розділяти сміття.

Забезпечити максимально зручне розташування контейнерів для сортування

recycling-bascet

На початку співробітникам може бути важко звикнути до нових правил, якщо вони мали сміттєвий кошик під столом, а тепер мусять пройтися до контейнерів. При їх встановленні треба врахувати площу офісних приміщень, кількість людей, поверховість, інтенсивність продукування конкретних відходів у конкретних кабінетах. Розташовувати контейнери треба так, щоб працівникам було максимально зручно ними користуватися.

Також мотивувати їх до нової системи збору відходів можна гарним оформленням контейнерів: наприклад, яскравими постерами, які допоможуть розібратися, як сортувати відходи і навіщо це взагалі робити.

Підготувати відповідну логістику проекту

Саме від обслуговуючого персоналу залежить те, чи відправиться ваше ретельно відсортоване сміття на звалище або все ж таки на переробку. Тому для прибиральниць теж варто провести міні-лекцію, влаштувати майстер-клас, які переконають їх виконувати рекомендації зі сортування сміття. Персонал має розуміти, що вміст контейнерів для роздільного збору необхідно виносити тільки до спеціального сітчастого контейнера для ресурсоцінних компонентів на вулиці (у дворі офісної будівлі), не змішуючи його зі звичайним, не відсортованим сміттям.

Крім того, біля бізнес-центру варто облаштувати сортувальну базу, адже це значно полегшить завдання з подальшого перевезення відсортованих відходів. Якщо ж такої можливості немає, можна скористатися послугами компаній, які вивозять вторсировину саме таким чином.

За матеріалами: nowaste.com.ua